BLOG AWARD

3 Mar

Fick en Blog Award av Beckis så nu kommer sju saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag är vänsterhänt, men klipper med höger och är högerfotad.

2. Jag måste alltid ha ett jämt tal på volymen i TV:n (t.ex. 12, 20, 24).

3. Jag har blivit påkörd av en bil när jag gick i lågstadiet.

4. Jag har haft glasögon och sjörövarlapp över ena ögat när jag gick på dagis eftersom min syn var sämre på ena ögat.

5. Jag hatar att dra bomull i bitar eftersom det skär till i hela min kropp. Bara tanken ger mig kalla kårar.

6. Jag kan vibrera med magen så där så att det ser coolt ut.

7. Jag brukade pussa grodor när jag var liten. Nu är jag livrädd för dem.

Kommentera

